dansexpressie/contactimprovisatie danslessen op een prachtlocatie in centrum Den Bosch!

  • puurdans

    Houd je van improviseren, dansen zoals jij wilt, impulsief en bijvoorbeeld leren choreograferen? Houd je van gewoon gaan, samen met anderen, of vanuit een thema dansen? stuur me dan een mailtje, want je bent meer dan welkom voor een gratis proefles in 1 van m'n improlessen!

    De lessen zijn op:

    dinsdag: volwassenen beginners 17:30-19:30 uur

    woensdag: volwassenen beginners leeftijd van 50+ 10:00- 11:30 uur

    donderdag: volwassenen gevorderden 20:30-22:30 uur

    vrijdag: jongeren (18-30 jr) 19:00-21:00 uur

    Wie weet tot dan!

    groetjes!!

    maaike.

  • Nancyvanson

    Graag informatie over de dinsdag avond improvisatie dansles Gr Nancy v son

  • puurdans

    hai Nancy, dank voor je berichtje, hierbij de nodige informatie:

    De (gratis) proefles voor de dinsdaggroep is gepland op dinsdagavond 7 oktober van 17:45 tot 19:30 uur.

    De lessen vinden wekelijks plaats (bij voldoende aanmeldingen) en wordt steeds in blokken van 10 lessen gegeven op de dinsdagavond.

    Kosten van de lessen: 150 euro voor 10 lessen = 15 euro per les(1 les duurt 1 uur en 3 kwartier)

    Als je nog meer vragen hebt beantwoord ik die graag per mail: puurdans@outlook.com

    je bent van harte welkom voor deze proefles op 7 oktober om te proeven of het iets voor je is.

    wie weet tot mails!

    Graag een berichtje als je wilt komen die din-avond.

    groetjes,

    maaike, puur dans.

  • puurdans

    Nancy, ik kan je per mail ook wat meer toelichten over wat we doen in de lessen inhoudelijk, mocht je dat graag willen..hoor het wel.

    grtjes maaike,

    puur dans.

    puurdans@outlook.com