Dansdocent gezocht

  • Esther

    Beste dansleiding,

    Voor het nieuwe seizoen (2013-2014) zijn wij op zoek naar enthousiaste dansleiding voor de dinsdag- en de donderdagavond (vanaf 16.00 tot 22.00 uur). In totaal kan er 6 uur opgevuld worden.

    Spirit Leerdam is een enthousiaste dansvereniging met zo'n 160 dansende leden van 3,5 tot 65 jaar. Naast recreatieve groepen heeft de vereniging ook 4 selectiegroepen die op een leuk niveau presteren. Via onze website en facebookpagina kun je een indruk krijgen van onze vereniging.

    www.spirit4dance.info

    https://www.facebook.com/spirit4dance

    Heb je interesse? Neem gerust contact met ons op. Ook als je wilt lesgeven maar de opleiding nog moet volgen, komen we graag in contact met jou. Wij kunnen de opleiding voor je realiseren.

    Groet,

    Esther van Iperen

    Spirit4Dance Leerdam

  • Elseline van Osch

    Hallo, Ik zag u bericht, en ik vroeg mij af wat voor soort dansdocent u zoek, Jazz of klassiek?

    groetjes, Elseline

  • Patricia van der Pieterman

    Beste Esther,

    Ik ben een balletschool aan het starten in Dordrecht sterrenburg, maar de dinsdag en de donderdagavonden zijn vrij.

    Op mijn website kun je vinden wat ik allemaal gedaan heb en waar ik nu mee bezig ben. www.danswerkpatricia.nl

    Graag hoor ik van je.

    Patricia van der Pieterman

    Danswerk Patricia

    www.danswerkpatricia.nl