Toepointing, hoge wreef, ballet voeten

  • Paul

    Ik ben Paul, afkomstig uit Friesland, en ik ben op zoek naar een danseres die mooie balletvoeten met een hoge wreef heeft. Je moet goed kunnen wijzen met je tenen. Dit is bedoeld voor een fotosessie. Wordt betaald. In afwachting van de reactie, met vriendelijke groet.

  • sascha

    Hoi paul,

    zou je me wat meer informatie kunnen geven over de shoot ? bijvoorbeeld wat er op de foto te zien is en waar je de foto's wilt maken? Ik woon zelf namelijk in Rotterdam.

    Ik heb 12 jaar ervaring met klassiek ballet en inderdaad een hoge wreef, dus ben benieuwd naar je idee.

    met vriendelijke groet,

    sascha

  • Paul

    Hoi Sascha!

    Leuk dat je reageert. De shoot staat in het teken van je voeten, en dan met name vrouwelijk poses, zoals toepointing en op je tenen staan. Dus op de foto's zijn alleen je voeten te zien, wellicht in overleg dat je er helemaal op wilt. Ik kom eigenlijk altijd naar mijn modellen toe om de shoot te doen. Rotterdam ligt dan niet echt om de hoek, maar ik kom voor mijn werk welleens in Vlaardingen. Dit zou ik dan kunnen combineren. Wellicht kunnen we via de mail verder communiceren aangezien dit iets makkelijker is. mijn emailadres is: loveforfeet@hotmail.com Heb jij van nature al een extreem hoge wreef? Ik ben hier al een paar jaar naar opzoek. Ik hoop dat je me verder kunt helpen. Groetjes, Tjerk

    sascha Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi paul,

    >

    > zou je me wat meer informatie kunnen geven over de

    > shoot ? bijvoorbeeld wat er op de foto te zien is

    > en waar je de foto's wilt maken? Ik woon zelf

    > namelijk in Rotterdam.

    > Ik heb 12 jaar ervaring met klassiek ballet en

    > inderdaad een hoge wreef, dus ben benieuwd naar je

    > idee.

    >

    > met vriendelijke groet,

    >

    > sascha

  • eline

    Hoi Paul,

    Ik ben 16 jaar en doe een vooropleiding in rotterdam.

    Ik sta vanaf mijn 10e op spitzen en heb een hoge wreef.

    Het lijkt me leuk om je te helpen alleen heb ik wel een vraagje, waar heb je de fotos voor nodig?

    Met vriendelijke groet,

    Eline

  • Paul

    Hoi Eline,

    Wat leuk dat je geinteresseerd bent. De foto's worden niet gepubliceerd, deze zijn voor mijn eigen archief. Ben je ook woonachtig in Rotterdam? Kunnen we wellicht ook via mail verder communiceren? loveforfeet@hotmail.com

    Groetjes, Paul

  • Aron

    Ook ik zoek een dame die model wil Staan met de voeten met Hoge wreef, de fotos zijn gratis en wil ze het liefst buiten nemen , na bewerking zijn ze gratis verkrijgbaar…ik wil graag ervaring op doen en mn kennis uitbreiden…dus dames met mooie elegante voeten met mooie Hoge wreef….let me know….

    Greets A.B.