Geachte heer/mevrouw,

Mijn naam is Djurre Brouwer, en ik heb pas geleden mijn Bachelor of Dance in jazz aan de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten behaald. De afgelopen 5 jaar heb ik ervaring opgedaan in lesgeven op verschillende niveau's en aan verschillende doelgroepen. Ik ben een gepassioneerd danser, docent, en choreograaf. Ik ben op zoek naar mogelijkheden om mijn artistieke bevindingen in dans te uiten. Ik ben klassiek geschoold en heb verschillende stijlen aangeleerd gedurende mijn opleidingen. Door veel verschillende ervaringen heb ik een eigen, autodidactische stijl gecreëerd. Naast mijn focus op modern, heb ik mij beziggehouden met urban dansstijlen en heb ik een eigen stijl ontwikkeld genaamd ‘Next Level Hiphop’. Next Level Hiphop is een combinatie van hiphop, modern en experimental. Deze stijl gebruikt verschillende delen uit de muziek om ritmische en harmonische bewegingen te creëren.

Ik ben in staat workshops, workshop reeksen, shows en lessen te verzorgen in verschillende stijlen zoals: jazz, modern, modern/jazz, hiphop (o.a. house, popping, locking, oldskool), Next Level Hiphop, contemporary, funk (jazz, house, locking en Charlston), hiphop lyrical, hiphop new style, breakdance, ballroom, latin.

Kortom, ik ben all-round en flexibel inzetbaar. Ik ben op zoek naar een functie als docent (freelancer/parttime/fulltime). Mochten er mogelijkheden zijn bij uw dansschool dan hoor ik het graag. Voor meer info over mijn les-indeling kunt u mij mailen, dan stuur ik u een uitgebreide beschrijving op. Daarnaast ben ik van harte bereid mijn enthousiasme toe te lichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

Djurre Brouwer

mail : djurrebrouwer@gmail.com

tel : +31 (0) 650255056

www.djurrebrouwer.jouweb.nl