DANSJA - Dansdocenten gezocht voor workshops

• DANSJA - Mandy Pijnenburg

DANSJA zoekt meerdere Dansdocenten.

DANSJA is een dansbedrijf die zich richt op het geven van dansworkshops voor o.a. scholen en bedrijven.

Wij verzorgen onder andere dansworkshops voor:

• Peuterspeelzalen / Kinderdagverblijven / BSO’s / NSO’s

• Basisonderwijs / Voortgezet onderwijs

• Kinderfeestjes / Verjaardagsfeesten

• Bedrijfsuitjes

Functieomschrijving:

Je verzorgt dansworkshops aan verschillende leeftijdsgroepen. Meestal in de leeftijdscategorie van peuters tot tieners. De workshops worden bijvoorbeeld verzorgt een evenement, tijdens een kinderfeestje of je bezoekt een kinderdagverblijf/BSO om daar dansworkshops te verzorgen.

Wij zijn op zoek naar een docent(e) die:

- Woont in de omgeving van Utrecht, Amersfoort of Amsterdam.

- Passie heeft voor het docentschap.

- Affiniteit heeft met kinderen.

- Flexibel inzetbaar is.

Wil je meer informatie of solliciteren? Bezoek www.dansja.nl,

stuur je CV naar mandy@dansja.nl of neem contact op via 06-12700221.

• Corien Ottes

Dag Mandy,

Hierbij reageer ik op de oproep “dansdocenten gezocht voor workshops.”

Mijn naam is Corien Ottes en ben werkzaam als dans- theaterdocent en theaterregisseur.

Ik werk al jaren met kinderen op gebied van dans en enkele jaren op theatergebied, met veel plezier.

Ook verzorg ik op dit moment diverse workshops en dagprojekten op het gebied van dans- en theater in Hilversum.

De meeste projekten heb ik ook zelf ontworpen.

Ik werk met kinderen v.a. 4 jaar en heb ervaring met projekten en lessen voor jongeren en volwassenen.

Mijn dansstijlen,: kleuterdans, kinderdans, jazz/streetdance, tap- en showdance en theater en toneel.

Ik heb samengewerkt met kunstenaars van andere disciplines zoals, filmers, muzikanten en schilders.

Graag zou ik, als jullie gëinteresseerd zijn, meer informatie van jullie ontvangen over deze vacature.

Uiteraard zal ik dan mijn uitgebreide CV toesturen.

met vriendelijke groeten,

Corien Ottes

Radiostraat 12

1223 BD Hilversum

tel 06 28736024

• Noëlla Kriele

Geachte mevrouw, Beste Georgina,

Ik heb uw advertentie voor dansdocenten op ballet.startpagina.nl met grote interesse gelezen. Via deze motivatiebrief solliciteer ik graag naar deze functie.

Afgelopen juni heb ik mijn studie VMBO Kaderberoepsgerichte leerweg en mijn dansopleiding bij de Leidse Balletschool met succes afgerond. Ik heb tijdens mijn studies veel ervaring als uitvoerend danser in diverse dansuitvoeringen op gedaan (eindvoorstellingen Balletschool & Ideals producties). Op dit moment volg ik de een MBO dansopleiding op het Nova College CIOS te Haarlem als dansdocent i.o., waar ik een aantal lessen op mijn opleiding geef.

De advertentie van dansdocent spreekt mij enorm aan, omdat het een eerste stap is in mijn toekomst. Ik sta graag klaar voor mensen die zelf willen leren dansen om een goede danser te worden en hen ook een leuke les te geven. Ik ben zeker geen onbekende met de taken en verantwoordelijkheden van dansdocent en zal voor het lesgeven aan de doelgroep dan ook graag voor uw organisatie aan de slag willen. Voor meer informatie over de vervolg opleiding zend ik u hierbij mijn CV (deze kon ik niet meesturen en heb ik ook verstuurd via de aangegeven e-mail adres).

Ik ben iemand die snel leert, erg gemotiveerd is en zowel zelfstandig als in teamverband kan werken. Ik zou graag in een persoonlijke gesprek vertellen wat ik voor u en voor de dansschool zou kunnen betekenen. Ik zie dan ook graag uit naar een afspraak met u.

Met vriendelijke groet,

Noëlla Kriele