Geachte mevrouw, Beste True-C,
Ik heb uw advertentie voor dansdocenten op ballet.startpagina.nl met grote interesse gelezen. Via deze motivatiebrief solliciteer ik graag naar deze functie.
Afgelopen juni heb ik mijn studie VMBO Kaderberoepsgerichte leerweg en mijn dansopleiding bij de Leidse Balletschool met succes afgerond. Ik heb tijdens mijn studies veel ervaring als uitvoerend danser in diverse dansuitvoeringen op gedaan (eindvoorstellingen Balletschool & Ideals producties). Op dit moment volg ik de een MBO dansopleiding op het Nova College CIOS te Haarlem als dansdocent i.o., waar ik een aantal lessen op mijn opleiding geef.
De advertentie van dansdocent spreekt mij enorm aan, omdat het een eerste stap is in mijn toekomst. Ik sta graag klaar voor mensen die zelf willen leren dansen om een goede danser te worden en hen ook een leuke les te geven. Ik ben zeker geen onbekende met de taken en verantwoordelijkheden van dansdocent en zal voor het lesgeven aan de doelgroep dan ook graag voor uw organisatie aan de slag willen. Voor meer informatie over de vervolg opleiding zend ik u hierbij mijn CV (deze kon ik er helaas niet bij versturen).
Ik ben iemand die snel leert, erg gemotiveerd is en zowel zelfstandig als in teamverband kan werken. Ik zou graag in een persoonlijke gesprek vertellen wat ik voor u en voor de dansschool zou kunnen betekenen. Ik zie dan ook graag uit naar een afspraak met u.
Met vriendelijke groet,
Noëlla Kriele