Dansdocent aangeboden

• Eva Waldemer

Wie zoekt voor aankomend schooljaar 2012/2013 een dansdocent die lessen jazz, modern, klassiek en ADV kan verzorgen aan alle leeftijdsgroepen?

Woensdag en vrijdag ben ik de hele dag beschikbaar.

Afgelopen jaar ben ik afgestudeerd en heb de opleiding docent dans in Arnhem/ArtEZ gevolgd. Ik woon in Arnhem en reizen is geen probleem.

• M. Kormelink

hallo Eva,

Dansstudio MiDanza is nog opzoek naar iemand die volwassenlessen en de oudere jeugd wil lesgeven.

Het principe van onze dansstudio is het dansen van nu met de Klassieke ballet basis.

Dansgroeten,

Milou Kormelink

Dansstudio MiDanza

• Cindy

Hoi Eva,

Ben je inmiddels al van werk voorzien?

Neem anders even contact met mij op voor regio Zwolle.

Met vriendelijke groet,

Cindy Camphens

• cindy

Doublecrossp-formance@live.nl voor de regio Zwolle

• Carine Kleine Haar

Beste Eva,

Als commissaris dans van de studentendansvereniging in Nijmegen, Dance Fever, ben ik per december op zoek naar een nieuwe docent voor onze groepen klassiek gevorderd en spitzen. Beide lessen zijn op woensdagavond. Heb je eventueel interesse?

Met vriendelijke groet,

Carine Kleine Haar

• Martine

Als Geldermalsen niet te ver is, neem dan contact op via martine@lekkerdansen.nl

• A. Merien

Beste Eva,

Voor een nieuwe dans-project in amsterdam zijn we opzoek naar een docent die in het weekend met ons aan de slag wil gaan.

Heb je nog interesse of ruimte in je weekrooster, stuur ons een mail naar a.merien@lxrious-eyes.nl

MVG