Dansdocenten gezocht ma/woe/zaterdag (spoed) omg Utrecht

• Georgina

Sway Utrecht zoekt per direct Dansdocenten m/v voor klassieke basisvorming peuters-en kleuters en dansworkshops kinderen/volwassenen.

Wij verzorgen dansworkshops voor:

• Vrijgezellenfeestjes

• Basisonderwijs

• Kinderfeestjes / Verjaardagsfeesten

• Bedrijfsuitjes

Functieomschrijving:

Je verzorgt op zaterdagochtend de lessen klassieke basisvorming voor de leeftijden 5-9. Daarnaast ben je beschikbaar voor dansworkshops op zaterdagmiddag in diverse thema's.

Wij zijn op zoek naar een docent(e) die:

- Passie heeft voor het docentschap.

- Affiniteit heeft met jonge kinderen.

- Elke zaterdag inzetbaar is

Het gaat om een vaste aanstelling voor de zaterdag met mogelijkheid tot uitbreiden van uren doordeweek.

Tevens zijn we op zoek naar een hiphopdocent voor de woensdagavond ( vanaf 1 mei de maandagavond )

Een afgeronde opleiding is geen vereiste, wel een pre.

Je bent woonachtig in Utrecht of omgeving

• Btissame

Ik ben geinteresseerd.

Grt Btissame

• Noëlla Kriele

Beste heer/mevrouw Georgina,

Ik heb uw advertentie voor dansdocenten op ballet.startpagina.nl met grote interesse gelezen. Via deze motivatiebrief solliciteer ik graag naar deze functie.

Afgelopen juni heb ik mijn studie VMBO Kaderberoepsgerichte leerweg grafimedia en mijn dansvooropleiding met succes afgerond. Tijdens de studie heb ik een stage moeten lopen op de Grafische afdeling van Ipse de Bruggen vanwege mijn richting. Hier heb ik veelvuldig meegedraaid in allerlei functies in de grafische sector. Daarnaast heb ik ook veel ervaring in de dansrichting als Uitvoerend danser in dansuitvoeringen en in dansdocent waar ik een aantal lessen op mijn opleiding geef. Tot op heden volg ik nu een MBO dansopleiding op het Nova College CIOS te Haarlem. Ik ben dan ook zeker geen onbekende met de taken en verantwoordelijkheden van dansdocent in uw branche. Indien wenselijk stuur ik u mijn CV toe (deze kon ik niet meesturen).

De advertentie van dansdocent spreekt mij enorm aan, omdat het een eerste stap is in mijn toekomst. Ik sta graag klaar voor mensen die zelf willen leren dansen om een goede danser te worden en hen ook een leuke les te geven.

Ik ben iemand die snel leert, erg gemotiveerd is en zowel zelfstandig als in teamverband kan werken. Ik zou dan ook graag in een persoonlijke gesprek vertellen wat ik voor u en voor de dansschool zelf zou kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Noëlla Kriele