freelance hiphop dansdocent aangeboden

• Clay

Hallo,

Ik ben Clay. Freelance hiphop dansdocent met alleen ervaring. Naast het dansen wat mijn grote passie is, studeer ik tweedejaars hbo toegepaste psychologie.

Dansen en plezier zijn naast het leren de dingen die in mijn lessen centraal staan en dat probeer ik aan leerlingen over te brengen. Op mijn cv staat mijn werkervaring vermeld die ik graag verder in een persoonlijk gesprek of contact toelicht.

Met vriendelijke groet,

Clay

• wendy

Goedenavond Clay,

Ik zag jouw vacature “aangeboden hiphop docent” en deze trok mijn aandacht.

Wij zijn een kleinschalige dansstudio in Amersfoort en hebben al 1 hiphop docent op donderdag.

Graag breiden wij dit uit aangezien wij wachtlijsten moeten hanteren ivm de aanvragen die wij krijgen van kinderen die willen leren hiphoppen/breaken etc.

Nu heb ik interesse en maakt het mij niet uit of je diploma's in dans hebt in deze discipline aangezien hiphoppers het “from the streets” moeten hebben.

Wel heb ik de vraag of jij in omgeving Amersfoort woont en op welke dagen jij beschikbaar bent?

Alvast bedankt en ik hoop op reactie.

Wendy Bobeldijk

Dansstudio WE-DANCE

www.wedance.nl

info@wedance.nl

• De DansStudio

Beste Clay,

Wij hebben een vacature openstaan voor een hip-hop docent ( zie hieronder) .

Mocht je interresse hebben, zou je mij dan je c.v. en contact gegevens willen mailen naar dansles@hotmail.com ?

Met vriendelijke groeten,

Saskia Bank

De DansStudio is op zoek naar een Hip-hop docent .

Het gaat om nieuwe lessen die z.s.m. van start zullen gaan:

Donderdagavond, beginners niveau

19.00-20.00 uur 16 - 21 jaar

20.00-21.00 uur Volwassenen

Bereikbaarheid: Vanaf Amsterdam CS 20 minuten met bus 311 of 315

Gratis parkeergelegenheid voor de deur.

Saskia Bank

Web: www.dedansstudio.com

Mail: dansles@hotmail.com

FB: De Dansstudio

Tel: 06-25460220

• Nicole meyjes

Hallo Clay, met intresse heb ik je bericht gelezen. Ik ben op zoek naar een dansdocent die ook pedagogisch onderlegd is. Wij zijn een nieuw te vormen jeugdtheatergroep uit Heiloo die elke zaterdagmiddag van 12 tot 16 uur bezig gaan met acteer, dans en zanglessen. Ook wordt er als in een vroeg stadium gerepeteerd voor een grote jaarlijkse productie en dit jaar staat het absurdistische sprookje “Lang en Gelukkig” op het menu. Ik vind dans voor de jongeren erg belangrijk voor hun lichamelijke ontwikkeling en ook als theaterale invulling in een theaterstuk.

Je zou als dansdocent eens in de twee weken 2 uur met de kinderen werken en dat zal naar het einde van het repetitieproces wat intensiever worden. Vergoeding in overleg.

Mocht je intresse hebben kunnen we wellicht eens met elkaar praten.

Als je wilt weten wat Spelekind is dan kun je meer informatie vinden op de website: www.spelekind.nl

Daar staat nog niet de theatergroep op maar wel al onze andere aktiviteiten.

Met vriendelijke groet, Nicole Posthumus Meyjes

• Samantha

hoi Clay

ik ben samantha ik ben bestuurslid dans van een sport vereniging in zutphen .

ik zag helaas geen plaats er bij staan waar je vandaan kwam maar wij zijn dringent opzoek naar nieuwe dans docenten ,

wij hebben verschillende groepen waaronder recreante waar we al wel een docent voor hebben maar we hebben ook

wedstrijd en demo teams , mocht je dit wat lijken zou je je cv dan naar mij door willen sturen ,

met vriendelijke groet samantha

• Clay

Hallo allen,

Excuses voor mijn zeer late reactie. Of excuses voor als ik niet gereageerd heb, dat was niet de bedoeling.

Ik kom uit Den Haag, dus mocht u interesse hebben, dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,

Clay

• yvonne

Hallo Clay,

Ben je nog op zoek naar een paar uur les per week?

En wat is je achtergrond?

Hoor graag van je.

Groet,

Yvonne

Dancestudio Attitude 54

• Brigitta

Graag even een persoonlijke benadering.

Zou je me kunnen mailen, alvast bedankt.

Brigitta@quicknet.nl

• dansclub oost

Hallo Clay,

Ben jij nog op zoek naar werk?

Zo ja, wil je dan contact met ons opnemen via de mail?

Wij zitten in Utrecht.

• Nazia

Beste Clay,

Naar aanleiding van je advertentie, welke mij in positieve zin aanspreek, zou ik graag willen vragen of je mij je cv digitaal kan toesturen. Wij zijn op zoek naar een ervaren dansdocent op het gebied van hiphop/urban.

Graag ontvang ik je cv en hopelijk kunnen wij wat voor elkaar betekenen.

Met vriendelijke groet,

Nazia