Dansdocent aangeboden

• Bo

Hallo,

Zijn er dansscholen in de omgeving Zuid-Holland opzoek naar een jonge enthousiaste dansdocent?

Laat het me dan graag weten!

• Bo

Oja.. Ik geef peuterdans, Adv en Kidsdance

• jeannette

Wij zijn opzoek naar een docent jazzballet. Zie onze site

www.heresbodegraven.nl. Wij zien je reactie tegemoed

• sabineduijf@gmail.com

ik ben op zoek naar een docent voor ballet en modern tijdens mijn zwangerschapsverlof,

je kunt een mailtje sturen naar

info@dansstudiordm.nl

groetjes Sabine

• Ellen Kuipers

Hoi Bo,

Ik weet niet of je nov altijd opzoek bent naar een baantje als dansdocent in Zuid-Holland??

Mocht je hier nog weleens terugkijken, dan wil ik je graag laten weten dat ik iemand zoek voor onze kidsdance en teendance lessen op woensdag in Spijkenisse. Het gaat om de volgende lessen:

16:45 uur kidsdance 1 (4 tm 6 jaar)

17:30 uur kidsdance 2 (7 tm 10 jaar)

18:15 uur teendance (11 tm 15 jaar)

Per ingang van 17 augustus 2011, in eerste instantie tot en met september 2011.

Mocht je dit iets vinden, dan hoor ik je graag! Je kunt mij bereiken via ellenkuipers@grapefinesports.nl of 06-18779583.

Groetjes,

Ellen

• Annette Wijdom

Hi Bo,

Wat is je opleiding en wat voor lessen zoek je?

Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen.

Vr. groet,

Annette Wijdom / Fa Fa

• Sabine Duijf

zou je mij je cv willen mailen?

mvg Sabine

• arda

Hoi,

Ik ben op zoek naar dansers. Ons bedrijf organiseert naschoolse activiteiten in opvnagorganisaties of basisscholen. Kijk maar op www.kijkopkunstgras.nl

We geven dit in lessenreeksen, meestal 7 keer, in je eigen woonomgeving. Ik zoek nog docenten voor omgeving Rotterdam en Den Haag,

Ik weet niet of jij nog zoekt, dan hoor ik het graag. En anders kun je mij misschien helpen?

Waar vind ik goede docenten voor streetdance, breakdance, popping, locking, etc.

Is daar een goed contactpunt voor waar je oproepen kunt doen?

groet,

Arda

• jeannette@deelen.info

Goede morgen,

wij zijn op zoek naar een docent(e) voor op de woensdag middag/avond. Het gaat om 2 uur klassiek en 2 uur modern. De lessen vinden plaats in Bodegraven

Als je interesse hebt wil je dan je cv mailen.

www.heresbodegraven.nl

• Diana

Hallo!

Voor 23 feb 2012 ben ik op zoek naar een dansdocent voor een eenmalige les/workshop voor groep van ong. 10-13 meiden in de leeftijd van 6-9 jaar.

Tijd: 16-17u, reageren kan per email kiddydoo@gmail.com

Groet,

Diana