docent breakdance ( m) gezocht

• Caroline Spaans/ Balletschool CaDans

Balletschool CaDans is een snel groeiende balletschool in Zwaag ( Hoorn).

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, mannelijke docent breakdance. Liefst i.b.v. diploma H.B.O. of M.B.O.-dans. Maar dansstudenten die een stageplek zoeken zijn ook van harte welkom om te solliciteren. ( Balletschool CaDans is een erkend leerbedrijf).

Verder zijn wij ook op zoek naar freelance-docenten ( gediplomeerd) klassiek ballet/ ADV, streetdance, hip-hop, tapdance, jazz en moderne dans.

Als het je leuk lijkt om bij ons te komen lesgeven, stuur dan even een mail naar info@balletschoolcadans.nl.

• marten

hallo,

marten is de naam 21 jaar oud

ik woon in purmerend ben in het bezit van een auto en doe al 7 jaar aan breakdance.

tevens geef ik al 2 jaar les.Ik wil graag meer lessen geven en hoop dat ik uitgenodigd word voor een sollicitatie gesprek/les.

groeten marten leerkamp

• Inge

Goedenavond,

Ik las dat u werk zocht.

Is dit nog steeds het geval? Ik ben op zoek naar een docent die jongens van 8 t/m 12 jr streetdance en breakdance kan geven.

Ik hoop een bericht van u te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Inge Leeflang (dansschool in Volendam)

• Roxy Entertainment

Hoi Marten,

Ik ben een casting/ bemiddelingsbureau voor dans- entertainment.

Ik ben benaderd om spoedig een nieuwe breakdance docent te zoeken voor nog 6 lessen aan kids.

Het is in Hoofddorp op donderdag middag vanaf 15.30. De lessen duren 45 min.

Ik krijg nog meer informatie over vergoeding en reiskosten.

Maar zou jij kunnen vanaf aanstaande donderdag al????

Heb je veel ervaring en welke leeftijden???

Met vriendelijke groet,

Roxanne Boorsma

Roxy Entertainment.