DVD Les Uns Et Les Autres NL ondertiteld

• Jean-Louis

Ik zou dolgraag de DVD van Les Uns et les Autres met Nederlandse ondertiteling willen kopen. Kunt u mij er aan helpen?

mvg Jean-Louis Haneuse

• ans

Ik ben al jaren op zoek naar de film Les uns et les autres met de Nederlandse ondertiteling, kan je me helpen?

Gr. Ans

• pgb@onderdeboompjes.nl

Geachte heer/mevrouw,

Ik zou graag 2 exemplaren willen kopen van de Nederlands ondertitelde DVD van de de film Les uns et les autres.

In afwachting van uw reactie,

Vriendelijke groet,

P-G Binkhorst (06-54280951)

• ans

Volgens mij heb ik je via een andere site ook een mail gestuurd over deze DVD….

Wat is de prijs? En hoe verder te bestellen?

Groet Ans

• hanneke

Beste zou graag willen weten welke stappen ik moet nemen om deze prachtige en langgezochte film te ontvangen,

groet,

Hanneke

• Emile Frenay

Ja joh ik was en ben ook Begeisterd door de film,Les Uns et Les Autres.

Fijn om met je te mogen delen.

Emile G.R.Frenay

frenay@ziggo.nl

• Annemarie

Beste lezer,

ik zou heel graag willen weten op welke manier ik aan deze dvd kan komen. Mijn zus komt binnenkort naar Nederland en ik wil haar heel graag verrassen door deze film te kunnen laten zien.

Deze film wordt in het gewone circuit niet ondertiteld aangeboden; ik vraag mij af of dit een grap is of echt. Ik hoop het laatste.

Met een hoopvolle groet,

Annemarie

• Ger

Bestemd voor Annemarie als het al niet te laat is: ik heb de originele dvd van de door jou verlangde film. Laat maar wat van je horen.

• angeline

Goedemiddag !

Ik zoek de dvd les uns et les autres, met ned. ondertiteling.

Uw bericht was oud, maar wellicht heeft u nog een exemplaar ??

Wat zijn de kosten, is het een nieuwe dvd ?

Graag hoor ik van u.

Vr. groet, Angeline

• Ger

Dag Angeline,

Ik kan een extra exemplaar van de film maken voor jou op dvd en dan blijft dat exemplaar perfect. Als jij jouw email adres vermeldt, dan kunnen wij gegevens uitwisselen.