2 elastiekjes per schoentje

• Marie-Ann

Hallo,

is het raar om 2 elastiekje op 1 schoentje te naaien als je er 1 per schoentje hebt meegekregen bij de winkel. later bedacht ik me later dat het mischien prettiger is als ik 2 elastiekjes kruis, zodat het schoentje echt lekker zit.

Groetjes Marie-Ann

• Ingrid

Hey Marie-Ann,

Volgens mij zijn er veel dansers die dit doen. Ik zelf heb een lang elastiek dat zelfs helemaal onder m'n voet doorgaat, en daardoor bovenop mijn voet een kruis vormt. Helemaal niet raar dus..

Succes!

Ingrid

• nienke

Je hebt inderdaad twee elastiekjes gekregen om ze te kruisen. Dit geeft namleijk meer steun, dan wanneer je een elastieke erop zet. Het elastiek moet je aan de achterkant van de schoen ongeveer bij je knokkel vastmaken. Bij de voorkant moet je er op letten dat je het elastiek niet te ver naar voren zet. Op de meeste schoentjes zit een naatje aan de binnenkant van de schoen ongeveer in het midden. Daar maakt ik ze altijd vast. Danst het best, en geeft het meeste steun. Maar belangrijk is om te kijken wat bij jouw voet het beste zit. Meestal prik ik ze er eerst op vast met een klein los steekje om te kijken of het goed zit, en maakt ik ze kan helemaal vast

nienke

• mark

ik heb ook 2 elastiekjes bij me blochs mee gekregen t zit wel beter dat wel, ik las net over onder je voet door maar die vat ik even niet hoe ik me dat moet voorstellen.

het naaien ervan vind ik altijd een ramp want ik prik mezelf continue maargoed aan de andere kant het is wel een goede riching om de kunst van accupuctuur te leren.