Peuterballet

• Nesrine

Weet er iemand of er in de omgeving van Gorinchem peuterballet-les wordt gegeven.

Ik kan er nergens iets over vinden, heb reeds de Gouden Gids, Telefoongids en Google geraadpleegd.

• Wilma

Hallo, of het echt peuterballet is weet ik niet zeker, maar je zou eens kunnen informeren bij Het Spandt in de Boerenstraat te Gorinchem. Daar wordt in ieder geval balletles gegeven.

Succes

• Nesrine

Super!!! Bedankt voor de informatie, ik ga morgen gelijk bellen.

• Maeve

Hey Nesrine

Peuterballet is erg moeilijk.. er zijn niet veel locaties in Nederland die zich toespitsen op kleuters, omdat deze kinderen eigenlijk nog geen technische dingen mogen leren.. het is eerder bewegen op muziek voor peuters.. en dan nog hanteren de meeste scholen een minimumleeftijd van 4 jaar om te starten. Dat heeft te maken met zelfstandigheid etc…dus wordt het kleuterballet..

Wel veel succes in ieder geval…

x Maeve *D

• Mienke

goedenmiddag,

ik ben Mienke Zandleven.

Ik zit op de dansopleiding van het Cios in Haarlem:Mbo dans.

Naast danslessen krijgen wij op school ook Theorie,een van deze Theoretische vakken is Psychologie.

Wij zijn nu bezig met ontwikkelingspsychologie.

In het kader van dit onderwerp moeten wij een reportage maken over peuterballet.

Wij moeten voor de opdracht een peuterballetklasje filmen,wij moeten duidelijke beelden hebben van de aspecten van de ontwikkelingspsychologie,vertaald naar de danspraktijk.

Het gaat om korte beelden zodat de klas een goede indruk krijgt wat die leeftijd nou doet in een dansles.Het filmpje mag maximaal 10 minuten ook duren,dus wij zijn niet lang aan het filmen.

Weet iemand waar,het liefst in Zuid- of Noord-Holland,er peuterballet wordt gedoceerd?En waar het wel goed is als wij voor 1 les komen filmen?

Groetjes

Mienke Zandleven

Mijn mail-adres:Mieny_ily@hotmail.com