tv serie anna

  • desiree

    hallo

    ik ben op zoek naar een dvd van de tv serie anna. Deze serie gaat over een balletdanseres die een ongeluk krijgt. Ik denk dat het wel 10 jaar geleden is dat deze serie op de nederlandse televisie is uitgezonden.

    Op internet ben ik gaan zoeken naar sites waar ik deze dvd evt. zou kunnen bestellen. Nou heb ik wel een aantal (duitse) sites gevonden die deze dvd hebben, maar dan allemaal zonder nederlandse ondertiteling….

    Weet iemand misschien hoe ik aan deze dvd kan komen????

  • dancer

    Ik heb de serie in gecomprimeerd formaat (AVI) per aflevering ongeveer 350 MB, dus als je een snelle internet verbinding hebt kan ik hem wel over sturen. Mail me dan maar even,.

  • dennis

    graag wil ik die ook ontvangen als het kan.

    bij voorbaat dank

  • danielle jansen

    ja, ik ben ook op naar die tv serie maar ik kan nergens informatie vinden. Weet iemand waar ik moet zoeken???? Alvast bedankt!

  • danielle jansen

    ik zou hem ook graag willen hebben als dat kan?

  • Angel

    http://www.kindertv.org/index.php?option=com_content&task=view&id=2319&Itemid=358

  • MissA

    Ik kwam toevallig dit topic tegen en al jaren op de zoek naar de serie Anna met ondertiteling.

    Kan iemand mij nog blij maken?

  • marielle

    hoi, ben je nog in bezit van de tv serie Anna? ben al lang op zoek. mvg marielle

  • Ingrid

    Hallo,

    Heb je deze serie nog steeds als .avi?

    Ik ben ook al jaren op zoek en zou als het mogelijk is, de serie ook graag van je krijgen.

    Groeten,

    Ingrid

  • Joost

    Als je toch bezig bent met zenden ?? :):)