Haai,
k wou vragen of er iemand is die mij prive les kan geven in de (omgeving) van NIjmegen voor klassiek ballet.ben wel beginner;)maar zou wel heel fijn vinden om dan lekker door te werken:)want vind ballet geweldig leuk:)
hey ,
ik zpu héél graag privéles ballet willen volgen , ik ben wel al 15 heb nog nooit ballet gedaan . Misschien zou dit dus wel een probleem kunnen zijn , maar ik wil er heel hard voor werken , maakt niet uit hoeveel uur ballet per week !
Ik woon in Oost-Vlaanderen , als er mensen zijn geinteresseerd in privé ballet geven stuur dan maar een mail .
dankjewel
Jolien
Hoii!!
Ik zou zeer zeer graag privéles krijgen om het prachtige ballet onder de knie te krijgen , 'k wil er zeker hard voor werken !! Ik heb al eens in een dansschool geprobeerd maar het niveau van mijn leeftijd (14 j. ) lag te hoog , spijtig genoeg !
Dus ik ben al 14 j. maar wil het echt heeeeeeeeeel graag leren , misschien is 1 probleem ik woon in België in de provincie Antwerpen , misschien als er dan iemand uit Nederland iemand kent uit België , of iemand die het niet er vind om zoo ver te komen , of niet zo ver van België woont, ofzo….
vriendelijke groetjes, Jessica
stuur een antwoord naar =>Lovergirl_Jessi@hotmail.com (want de site werkt niet zoo goed op onze computer dus ik kan misschien niet terug komen kijken naar antwoorden)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?