prive les?

• danseresje

Haai,

k wou vragen of er iemand is die mij prive les kan geven in de (omgeving) van NIjmegen voor klassiek ballet.ben wel beginner;)maar zou wel heel fijn vinden om dan lekker door te werken:)want vind ballet geweldig leuk:)

• balletles

Mail mij even voor balletles

ilsedirksen@hotmail.com

• dennis

hoi hoi,

ik zou dat ook wel willen van jou ilsedirksen, en misschien dan wel met z'n tweeen is ook toch wel prive genoeg?balletles schreef:

>

> \

• Jolien

hey ,

ik zpu héél graag privéles ballet willen volgen , ik ben wel al 15 heb nog nooit ballet gedaan . Misschien zou dit dus wel een probleem kunnen zijn , maar ik wil er heel hard voor werken , maakt niet uit hoeveel uur ballet per week !

Ik woon in Oost-Vlaanderen , als er mensen zijn geinteresseerd in privé ballet geven stuur dan maar een mail .

dankjewel

Jolien

• Jessica

Hoii!!

Ik zou zeer zeer graag privéles krijgen om het prachtige ballet onder de knie te krijgen , 'k wil er zeker hard voor werken :) !! Ik heb al eens in een dansschool geprobeerd maar het niveau van mijn leeftijd (14 j. ) lag te hoog , spijtig genoeg !

Dus ik ben al 14 j. maar wil het echt heeeeeeeeeel graag leren , misschien is 1 probleem ik woon in België in de provincie Antwerpen , misschien als er dan iemand uit Nederland iemand kent uit België , of iemand die het niet er vind om zoo ver te komen , of niet zo ver van België woont, ofzo….

vriendelijke groetjes, Jessica

stuur een antwoord naar =>Lovergirl_Jessi@hotmail.com (want de site werkt niet zoo goed op onze computer dus ik kan misschien niet terug komen kijken naar antwoorden)