Heeft iemand ervaring met de recreatielessen bij Lucia Marthas. Wat is het nivo van de klassieke lessen, hoe zijn de half-gevorderd en gevorderd lessen? Hoe zwaar zijn de jazzlessen?
groetjes Danssuus
Ik heb er toen in in DH zat wel even les gehad maar ik ben van mening dat het de school meer te doen is om poen dan om goed les geven.
“Als de leerlingen het maar naar hun zin hebben.” Opzich is daar niets op tegen maar als je serieus les wilt adviseer ik om een andere school te nemen.
Wat bv opvallend is is dat je zelf mag weten wat je aantrekt (geen vooschriften omdat ze denken dat ze daardoor mischien een leerling minder zouden krijgen….).
De lessen voor jongeren zijn overigens wel goed volgens mij.
Succes in iedergeval.
Goh, ik ben van mening dat als je kleren aanhebt waarin je je lekker voelt je veel beter kunt dansen…
Dat merk ik ook bij mezelf.. Dat vreselijke klassieke pakje met roze panty.. Brrr. Geef mij maar een mooie broek en een topje (eventueel een pakje eronder) en ik dans 10 keer beter omdat ik me meer op mijn gemak voel.. Ik denk dat Lucia Marthas dat ook wil bereiken met naar non-kledingvoorschrift beleid…
Hoewel ik niet helemaal hoteldebotel ben van de opleiding van Lucia… Ze neemt het alleenrecht bij het showdansen voor kinderen (voornamelijk op tv)…
groetjes Maeve
Ik vind het op zich ook wel prettig om te dansen in kleren die lekker zitten, maar met klassiek vind ik het dan wel mooier als iedereen ongeveer hetzelfde aanheeft. Is ook wat rustiger in de groep.
En ik ben al zo lang gewend om klassiek in zwart pakje, roze panty te dansen dat ik er hooguit een zwarte wolllen maillot of zwarte broek overheen doe als ik les heb waar de kleren niets uit maken.
Met jazz/modern vind ik het dan wel leuk om wat anders aan te trekken, ander kleur pakje oid.
Wat betreft die kinderen van Lucia Marthas: dat houd mij inderdaad een beetje tegen om daar les te nemen, je ziet altijd en overal diezelfde kinderen in dezelfde soort dansjes. Ik ben dan bang dat de recreatielessen niet zo belangrijk zijn en daardoor niet zo strak zijn ofzo. Ik ga maar eens een proefles nemen, want de lestijden komen mij wel erg goed uit. Jullie horen het dus nog!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?