balletschool Trees Zegers

  • sanne

    Wie weet wat hier mee gebeurd is ? (en wie heeft hierbij gedanst?)

  • Dancing me

    De school is gestopt, omdat trees zegers (en haar man) met pensioen zijn gegaan. Ik heb er zelf niet gedanst, maar ik zocht afgelopen jaar een balletschool in Utrecht en toen belde ik ze en toen vertelde ze dit. De school bestaat dus inmiddels al een jaar niet meer.

  • antwoord

    De balletschool is ermee gestopt. Trees Zegers is met pensioen gegaan en wilde niet dat iemand haar bedrijf over zou nemen.

  • (-)

    Ik heb ooit nog dansles gehad bij haar vader aan de Breestraat in Utrecht. Dat was geen ballet maar ballroom. Leuke tijd gehad.

  • Anna

    De Ballet school was van de zus van mijn oma,

    hij is gestopt omdat trees en haar man (ben ff zijn naam vergeten) inderdaad met pensioen zijn gegaan en niemand in mijn familie hem wou overnemen.

  • clara

    hai, ben toevallig ook op zoek naar de ballet school van trees zegers, is alweer 11 jaar geleden dat ik daar op ballet les zat.

    weet niet precies wat er mee gebeurd is,

    mocht je iets te weten te komen, zou ik het graag van je willen horen.

    groetjes

  • tothepointes

    @ Clara

    Gepost door: antwoord ()

    Datum: 23 november 2009 13:02

    De balletschool is ermee gestopt. Trees Zegers is met pensioen gegaan en wilde niet dat iemand haar bedrijf over zou nemen.

    Gewoon even de antwoorden lezen en je hebt het antwoord op je vraag direct al.

  • emma

    Rein heette haar man als ik me goed herinner. ik heb jarenlang bij Trees gedanst toen ze nog op de Wijde Begijnestraat zat en heel even na de verhuizing. geweldige tijd gehad. fijne sfeer

  • Eva

    Ik heb er jaren gedans ergens rond 1990 ergens ongeveer en toevallig later er naast op school gezeten (luzac) en bleek dat mijn basis school juf trees beste vriendin was vroeger. Heb ongelooflijk leuke herinneringen aan deze school. Mijn zus deed er geloof ik ook jazz ballet ????