Royal academy of dancing

• Carmen

Ik ben op zoek naar een balletschool voor mijn dochter die is aangesloten bij de royal academy of dancing in de omgeving van rotterdam. Vroeger zat er een balletschool in hillegersberg, ‘La Dance’ genaamd. ik kan de gegevens niet vinden. Wie kan mij helpen??

• dennis

in amsterdam zit the englische ballet school als je die eens belt zij is ook aangesloten bij de royal academy of dancing aan gesloten veel succes er mee

• mevr.van erck

Op uw vraag waar deze balletscholl zit kan ik u melden dat deze in Bleiswijk zit (of zat?) mijn dochter heeft daar een aantal jaren balletlessen gevolgd. de eigenaresse heet Patricia en woont in Brabant. adres weet ik niet meer. met vriendelijke groeten, mevr.van erck, Wildertsedijk 33, 4881 etZundert. wellicht kan ik het binnenkort nog voor uw opzoeken mocht u het nog willen weten. tel.06-17306401.

• marjo

Hallo,

Mijn dochter danst al jaren (11 jaar inmiddels) bij een RAD school en ik zelf ook. Er zijn er meerdere in Nederland.

The English Balletschool in Amsterdam is inderdaad een RAD school.

In Dordrecht zit balletschool de Singel, balletdocent W. Luytjes. Adressen van de overige scholen kunt u opvragen bij Mrs Jacqueline Spence,e-mail: spence@pt.lu (RAD Benelux). Mailtje moet wel in het engels (ze is nl. engelse).

Mocht u meer willen weten, mail me maar.

Hartelijke groet en succes