Balletschool Amsterdam

• Leonie

Wie van jullie weet er een leuke balletschool in Amsterdam?

Ik ben 18 jaar en heb nog nooit les gehad. (Wel 2 jaar jazz) Ik zoek dus een school met echte beginnerslessen. Bij welke school kan ik het best een keer gaan kijken?

• marjolein

Dancestreet in Amsterdam (www.dancestreet.net) Amsterdam Dance Centre (www.amsterdamdancecentre.nl) en balletschool de Toverfluit (www.balletschooldetoverfluit.nl) hebben beginnerslessen klassiek, de kwaliteit van deze scholen staat ook goed aangeschreven

Veel plezier en succes!

• Leonie

Bedankt!

Zit er iemand hier op het prikbord die beginnerslessen krijgt op een van deze scholen?

• dennis

leonie,

ik wil ook nog en misschien kennen we dan met z'n tweeen gaan komen we toch niet helemaal alleen ik moet ff over een drempel heen maar dat zal je wel begrijpen.

hoor van je op deze pagina….

• Leonie

Hoi Dennis, ik denk er nog over na om te gaan. Ik snap je drempel, laat het maar weten als je eruit bent :)

• dennis

hoi leonie,

hoe houden we contact er over ik ben er uit al lang maar waarneer en waar zeg het maar de toverfluit is op dinsdag om 19.00uur dus laat het ff weten dan gaan we er heen en maken een afspraak.

• Hilde

Zijn jullie al gegaan? Ik heb nl ook intresse om weer klassiekballet te gaan volgen.

• Leonie

Misschien kun jij met Dennis gaan, ik wacht nog een tijdje!

• Hilde

Das goed, dinsdags kan ik op zich wel. Dennis, kan ik je mailen om af te spreken?

• dennis

ja dat kan je wel doen ja maxhavelaar299@hotmail.com.Hilde schreef: