HBO orientatiecurcus AHK??

• Jitske

Haaaj,

Is hier iemand die deze curcus volgt, of heeft gevolgt? Ik wil deze volgend jaar gaan doen, en ben benieuwd naar ervaringen van andere. Het gaat hier om de zaterdagopleiding!!!

Ik dans wel mijn hele leven al, alleen sinds dit jaar pas klassiek enzo..Dus ben benieuwd hoe het nivo is? hoe de lessen zijn? of je hierdoor meer kans hebt om te worden aangenomen op de HBO-opleiding? etc.. Ik hoop iets te horen..

Jitske

• Ginny

Heb ik gedaan, maar dat is al 9 jaar geleden………

Het niveau was toen behoorlijk hoog, maar wel goed haalbaar. Je hebt door deze cursus niet meer kans om aangenomen te worden, maar je krijgt wel een beter idee van je kansen. Toen kreeg je ook van de cursus 2x een beoordeling. Natuurlijk is het wel zo dat de docenten van de cursus jou al in meerdere lessen hebben gezien en ben je dus minder afhankelijk van die ene auditiedag, maar ja, dat kan natuurlijk zowel in je voordeel als in je nadeel uitpakken. Als jij een goede auditie doet, maar ze hebben in de cursus gezien dat je het eigenlijk niet zo goed kan, dan laten ze dat misschien wel meespelen, maar ja, het kan ook zijn dat je je auditie verknalt, maar dat zij gezien hebben dat je het wel kan en dat je daardoor wel een kans krijgt. Het mes snijdt aan 2 kanten.

Ik vond de cursus wel heel leerzaam. Ik kreeg toen les van goede docenten (vond ik) en heb er wel heel veel van geleerd.