auditie fonty's tips?

• Maeve

Ik heb alleen in Tilburg auditie gedaan, omdat Rotterdam/Amsterdam te ver weg is voor mij. Ik vind het moeilijk om thuis weg te zijn. En 1.5 uur van Tilburg vandaan is nog te overbruggen als het een keer niet gaat..

Ik heb pasgeleden een gastles van Caroline gehad.. Was erg leuk.. Voor de rest zeggen de docenten me niks.. Ik heb les van John (klassiek) Carla (jazz) Lenneke (modern) stella/wieneke (dansexpressie) en aly (internationaal)

De opleiding valt me reuze mee!! Ik had het zwaarder verwacht, maar de begeleiding is heel erg goed!! ook de lessen zijn prima. Ik heb al heel veel geleerd.

Het is wel zo dat je lange dagen maakt en dat je 's avonds echt doodop bent, maar daar wen je ook snel aan!!

Wil je ook auditie gaan doen voor evt een HBO later??

x Maeve

• Maeve

oja…. haha, vergeet ik bijna te zeggen hoeveel uur ik draai per week:

3uur jazz

6 uur klassiek

3 uur expressie

3 uur modern

3 uur internationaal

1.5 uur cdk

1 uur pilates

1.5 uur stage

dus bij elkaar 22 uur per week!! Daarnaast natuurlijk ook nog theorievakken

En in het weekend train ik nog thuis bij de amateurvereniging 3 uurtjes….

Ik dans dus 25 uur per week!! leuk toch? ;)

x maeve

• Dancing me

Heeey,

echt leu zoveel dans. Ik heb in Januari auditie gedaan in Tilburg en moet nu in april terug komen omdat ze er nog niet uit waren, het is nu namelijk docent en uitvoerende dans samen. Ik ga verder nog auditie doen in Amsterdam, rotterdam en Arnhem, omdat ik gewoon zeker weet dat ik later iets met dans wil en het maakt me dan ook niet zoveel uit waar het is, ik wil ook wel graag op kamers. Ik hoop echt dat het lukt want ik weet echt niet wat ik anders wil doen. Heb jij op de open dag een demonstratie les gedaan want toen heb ik wel gekeken bij de 1e jaars docent.

• Maeve

Ja, ik heb een demoles jazz gedaan en een demoles internationaal.. Internationaal om 10.00 en jazz om 13.00

Respectievelijk van Aly en Carla.. Was jij daar???

Ehm ik weet idd dat ze nu TDU en Docenten samendoen.. Pff daar kon ik niet enthousiast van worden!! Dan krijg je dus ook pas in je 3e jaar stage.. Wij nu al in het 1e jaar…

xx Maeve

• Maeve

Mag ik misschien je msn-adres??? Dan kunnen we op msn een keer kletsen, gaat makkelijker dan op zo'n forum. Wil graag weten hoe het lukt met al je audities en natuurlijk kun je dan ook vragen aan mij stellen…

Dit is ook zo stroefjes.. (en dan ook nog eens onder een valse naam)

ik hoor t wel.. xxx Maeve

• Dancing me

Mijn msn is: kaboutertjes@hotmail.com Ik merk het wel als je me toegevoegd hebt.

• Stefanie

oeps vergeten te vermelden ik ben toegelaten !!!

ik had een plus voor mijn auditie dus das heel mooi :), ik heb echt zin in volgend jaar de opstap.

xxx

stefanie

• Dancing me

Heeey gefeliciteerd!!!!!!! Echt leuk dat je bent aangenomen en alvast heel veel plezier volgend jaar, het is echt leuk en je leert super veel!!!