balletdocent aangeboden voor invallessen

  • renske hoogervorst

    Ik ben Renske Hoogervorst, 42 jaar, in 1996 afgestudeerd aan de Theaterschool afd. docent dans. Veel lesgegeven in balletscholen en onderwijs aan alle leeftijden, van peuter tot volwassenen. Hoofdvak klassieke dans, daarnaast modern en kinderdans.

    Als ZZP' er werk ik in het culturele veld, geef nascholingen dans aan het schoolteams en ben cultuuradviseur.

    Ik dans zelf nog steeds en vind het leuk om op tijdelijke/inval basis les te geven, om affiniteit te houden met het vak.

    Ben bij voorkeur s avonds beschikbaar, middagen in overleg en afhankelijk van mijn andere projecten.

  • annemarie

    Hoi Renske,

    In welke omgeving zoek jij lessen? Mocht je interesse hebben om in Zoetermeer les te geven, stuur mij dan een berichtje (avanwel@hotmail.com).

    Groet,

    annemarie

  • Destreets@gmail.com

    Hoi

    Ik heb helaas geen invalwerk voor je, maar misschien vind je dit ook leuk om te doen.

    Dinsdag 6 november zoek ik nog een docente die een workshop voor mijn leerlingen wil verzorgen.

    De kinderen hebben die dag een dansmarathon en krijgen verschillende dansstijlen aangeboden.

    Nu zoek ik nog een docente die van 16:00 tot 17:00 kan lesgeven die dag.

    Wil je meer informatie mail mij dan op destreets@ gmail.com

    Het is in de goorn, dit ligt vlakbij hoorn,

    Ik hoor graag van je!

    Groetjes dafne hibma

  • Aukje Thissen

    Hallo Renske,

    Wij zijn op zoek naar een balletdocente voor het invullen van een paar uurtjes per week.

    Als je intresse hebt bel of mail me maar even : 0611264351 of a.thi29@live.nl

    Aukje Thissen

    Balletstudio Helden-Panningen

    Balletgroepen 't Ven-Venlo en Wellerlooi

  • Linda

    Hoi Renske,

    Ik ben op zoek naar een vervanging voor zwangerschapsverlof. Medio oktober 2014. Het is in kaatsheuvel. Als je interesse hebt, stuur me dan even een berichtje.

    Groetjes Linda